З 1 вересня набули чинності зміни до державних будівельних норм з проєктування доріг загального користування. Про це інформує пресслужба Мінрегіонрозвитку.
Звуження крайніх лівих смуг руху
Новими змінами у державні будівельні норми щодо проєктування доріг загального користування передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м.
Навіщо?
“У світі вже неодноразово доведено взаємозв’язок між шириною смуги руху та аварійністю на дорогах. За статистикою, на більш широких дорогах – 3,75 м і ширше є більша концентрація ДТП. Адже замість однієї машини можуть рухатися 2 і є значно вищий ризик аварій та зіткнень”, – коментують у Мінрегіоні.
Що ще змінилося?
Окрім цього, встановлено нову ширину зупинкової смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) – 3 м замість 2,5 м.
А також впровадили сучасні та більш безпечні вимоги до проєктування горизонтальних та вертикальних кривих, які дозволяють проектувати гірські та інші траси на складних ландшафтах з кращою видимістю.
Нагадаємо, що також з 1 вересня цього року набули чинності норми щодо збільшення відстані між новими станціями метро до 3 км. Зараз така максимальна відстань складає 2 км.