Виконавчий комітет Одеської міської ради зареєстрував проект рішення про передачу всіх платних паркувальних майданчиків до відомства комунального підприємства «Одестранспарксервіс».
Відповідний документ опубліковано на сайті міської ради.
У ньому зазначено, що КП має забезпечувати належний стан платних парковок, забезпечувати їхню роботу та оплату водіїв за користування платними місцями для паркування.
У переліку платних парковок, що додається, вказані 12 таких майданчиків: на Привокзальній площі, Катерининській площі, по дві на Дерибасівській, Ланжеронівській, Рішельєвській та Катерининській вулицях і ще одна на Гаванній.
Зазначимо, зараз точно не відомо, у чиєму відомстві перебувають ці парковки. Можливо, вони в оренді у приватних підприємців, а можливо термін оренди вже давно скінчився.
Голова транспортної комісії Одеської міськради Петро Обухов розповів, що нововведення дозволять завершити «парковочну реформу» і нарешті навести лад у цій сфері.
Нагадаємо, у липні виконком підвищив тариф за годину платного паркування в Одесі з 8 до 20 гривень. Наступним кроком стане експеримент, у рамках якого у місті протестуют нову систему оплати паркування – за допомогою мобільного додатку. Нововведення «обкатуватимуть» з 1 жовтня до 31 грудня.
«Мені подобаються ці нововведення. Це має привести нас до такої системи, яка вже використовується у Києві. Там над кожною парковкою висить табличка з QR-кодом для оплати. Коли автомобіліст вносить гроші, він потрапляє до електронної бази. Надалі паркувальні інспектори перевіряють машини на парковці по базі – якщо там стоїть автомобіль, за який не заплатили, водій отримує штраф», — пояснює Обухов.
Він додав, що всі міські парковки мають оперуватись комунальним підприємством. Це допоможе вижити незрозумілих людей у жовтих жилетах, які беруть у водіїв стільки грошей, скільки вважають за потрібне.
Єдиний ризик на шляху реформи – додаток для оплати. Лазівкою для незаконного заробітку може бути якась передбачена комісія, яку отримуватимуть власники програми за кожен платіж.