В Одесі 12 платних парковок вирішили передати коммунальному підприємству

Джерело:  dumskaya.net  /  07:14, 23 Вересня 2022

Відповідний документ опубліковано на сайті міської ради

Виконавчий комітет Одеської міської ради зареєстрував проект рішення про передачу всіх платних паркувальних майданчиків до відомства комунального підприємства «Одестранспарксервіс».

Відповідний документ опубліковано на сайті міської ради.

У ньому зазначено, що КП має забезпечувати належний стан платних парковок, забезпечувати їхню роботу та оплату водіїв за користування платними місцями для паркування.

У переліку платних парковок, що додається, вказані 12 таких майданчиків: на Привокзальній площі, Катерининській площі, по дві на Дерибасівській, Ланжеронівській, Рішельєвській та Катерининській вулицях і ще одна на Гаванній.

Зазначимо, зараз точно не відомо, у чиєму відомстві перебувають ці парковки. Можливо, вони в оренді у приватних підприємців, а можливо термін оренди вже давно скінчився.

Голова транспортної комісії Одеської міськради Петро Обухов розповів, що нововведення дозволять завершити «парковочну реформу» і нарешті навести лад у цій сфері.

Нагадаємо, у липні виконком підвищив тариф за годину платного паркування в Одесі з 8 до 20 гривень. Наступним кроком стане експеримент, у рамках якого у місті протестуют нову систему оплати паркування – за допомогою мобільного додатку. Нововведення «обкатуватимуть» з 1 жовтня до 31 грудня.

«Мені подобаються ці нововведення. Це має привести нас до такої системи, яка вже використовується у Києві. Там над кожною парковкою висить табличка з QR-кодом для оплати. Коли автомобіліст вносить гроші, він потрапляє до електронної бази. Надалі паркувальні інспектори перевіряють машини на парковці по базі – якщо там стоїть автомобіль, за який не заплатили, водій отримує штраф», — пояснює Обухов.

Він додав, що всі міські парковки мають оперуватись комунальним підприємством. Це допоможе вижити незрозумілих людей у жовтих жилетах, які беруть у водіїв стільки грошей, скільки вважають за потрібне.

Єдиний ризик на шляху реформи – додаток для оплати. Лазівкою для незаконного заробітку може бути якась передбачена комісія, яку отримуватимуть власники програми за кожен платіж.


Так виглядають QR-коди на парковках у Києві
Так виглядають QR-коди на парковках у Києві

Вгору