У месенджери українців почали надходити повідомлення від нібито «Ощадбанку» або інших українських банків з пропозицією отримати грошову допомогу. Однак представники «Ощадбанку» попереджають, що банк таких виплат не здійснює.
Про це поввідомляє Департамент цифрового розвитку, інформаційної політики та кіберзахисту Одеської ОВА.
Основні попередження від «Ощадбанку»:
– банк ніколи не запитує інформацію про номер картки чи CVV код.
– не можна переходити за посиланнями у таких повідомленнях і вводити дані своїх карток. Це може призвести до втрати коштів з рахунку.
У «Ощадбанку» наголошують, що шахраї використовують різні методи для отримання доступу до особистих даних громадян. Тому дуже важливо бути обережними та не піддаватися на провокації.
Що робити у разі отримання підозрілих повідомлень:
– зателефонуйте до Контакт-центру «Ощадбанку» за номером: 0 800 210 800.
– або зверніться до Контакт-центру свого банку.
Будьте уважні та захищайте свої фінанси від шахраїв.