Повідомляє заступник Міністра оборони Ганна Маляр.
Основна ідея полягає в тому, що визнавати власні страхи — це вже сміливо, а війську потрібні сміливі люди.
В рамках кампанії будуть поширені інформаційні матеріали, у яких наші відомі військові чесно зізнаються, що вони теж бояться, але долають свої страхи.
Так може зробити кожен заради того, щоб перемогти.
Кампанія реалізована у тісній взаємодії з відповідальним українським бізнесом — креативною агенцією IAMIDEA та Ігорем Фінашкіним, продакшном NO STARS та Іваном Крутоусом. Домовленості щодо розміщення матеріалів на волонтерській та благодійній основі забезпечує dentsu Ukraine та Олександр Гороховський.
Інформаційні матеріали транслюватимуться у телемарафоні Єдині новини та на інших телеканалах, на радіо, у кінотеатрах (Multiplex, Планета Кіно, Оскар та інших), на площинах цифрової зовнішньої реклами, у потягах Укрзалізниці, у вигляді банерів на партнерських сайтах в інтернеті, на сторінках у соцмережах Міноборони та ЗСУ та інших майданчиках, з якими ведуться переговори.
Нагадаємо, в Україні продовжили військовий стан і загальну мобілізацію.