Квитки на поїзди Інтерсіті+ можна купити в Viber та Telegram. Чат-бот вже працює

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  11:39, 12 Січня 2021

“Укрзалізниця” розширює сучасні сервіси для пасажирів – сьогодні компанія запустила перший власний чат-бот

Як розповіли у компанії, чат-бот не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Бот розмовляє українською, англійською та російською мовами.

Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати роботу можна за посиланнями https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” пілотно запустила склади потягів із локальною wi-fi мережею та доступом до цікавого контенту – фільмів усіх жанрів.

Вгору