Як розповіли у компанії, чат-бот не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє українською, англійською та російською мовами.
Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати роботу можна за посиланнями https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” пілотно запустила склади потягів із локальною wi-fi мережею та доступом до цікавого контенту – фільмів усіх жанрів.