Кожен з нас, хоч раз в житті мав ситуацію коли його права як споживача порушувалися. Це зазвичай викликає бурю емоцій і псує настрій. Проте в даному випадку не варто засмучуватися. Свої права як споживача потрібно відстоювати.
Держпродспоживслужба України нагадує, як діяти, у випадку конфліктної ситуації і довести, що ваші права порушено.
Найперше, в таких випадках варто телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу, в якому ви отримували послуги. Можна відправити звернення і письмовому вигляді на поштову адресу.
Більш результативно залишати відгуки про роботу торгівельного закладу на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах, профілі в Картах Google або на спеціалізованих незалежних форумах. Зазвичай, на публічні відгуки реагують швидше, так як вони у відкритому доступі та негативно впливають на імідж торгового закладу.
У випадку, якщо адміністрація закладу на скаргу не реагує, або навіть після реагування, не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до регіональних відділень Держпродспоживслужба України.
Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
- «Гаряча лінія»: (063) 639 09 09, (044) 486-54-86.
- Адреса: 04053, м.Київ, вул. Івана Драча, 10/8
- e-mail: info@kyiv-dpss.gov.ua
Головне управління Держпродспоживслужба в Київській області
- Тел.: (066) 247 51 78 , (044) 406 38 13
- Адреса: 08134, Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, будинок 34 А
- Електронна пошта: gu@dpssko.gov.ua