Побудувати “віденські” зупинки, які вже є у Львові, Одесі та Вінниці, кияни просили в ході реконструкції на Кирилівській. Це зупинки транспорту, покриття яких дещо підняте, тому під час злив на них немає калюж, адже вода стікає. Проте коли просили про такі на ділянці поруч з вулицею Вікентія Хвойки, отримали відмову. У “Київавтодорі” сказали, що на ділянці не побудована дощова каналізація, тому поки реалізація “віденських” неможлива.
Кореспондент “Великого Києва” звернувся до КМДА з проханням розповісти, чи не планують “віденські” зупинки в інших районах столиці.
У мерії повідомили, що зупинки віденського типу дійсно створюються для зручного доступу пасажирів, враховуючи потреби маломобільних груп населення та людей з інвалідністю у салони рухомого складу міського пасажирського транспорту загального користування. Проте поки що будувати їх не планують.
“З метою забезпечення належного рівня безпеки дорожнього руху як автотранспорту, так і пасажирів зупинки віденського типу доцільно влаштовувати на відокремлених від проїжджої частини трамвайних лініях, у тому числі під час капітального ремонту або реконструкції інфраструктури міського пасажирського транспорту. Враховуючи вищевикладене, наразі питання влаштування таких зупинок все ще вивчається спільно з підпорядкованими комунальними підприємствами”, – повідомив в.о. директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.
Нагадаємо, під час ремонтів на Кирилівській ДТІ та Київавтодор замінять 650 м колій та оновлять поруч з ними асфальтне покриття.
А під час телефонної лінії з керівником “Київпастрансу” пасажири благали поставити на зупинках принаймні старі поношені лавки – аби було на чому посидіти, коли транспорту немає понад 30 хвилин.