У 2022 році в Одесі анонсували програму модернізації трамваїв "Татра-Т3" з встановленням нових систем керування з оновленим інтер'єром та елементами нового зовнішнього дизайну.
11 вересня 2023 року, у 113-ту річницю запуску електричного трамваю, було презентовано перший з таких вагонів, з бортовим номером 3249.
Всього таким чином модернізують три трамваї. У вагоноремонтних майстернях у цих вагонів майже повністю заново виготовили корпус вагона, залишивши від старого лише так звану "хребтову балку". Для них протягом 2022-2023 рр. придбали окремо три комплектри транзисторно-імпульсної системи керування тяговими електродвигунами та три комплекти елементів інтер'єру та зовнішнього дизайну, які коштували, відповідно, 12,56 млн. гривень і 7,2 млн. гривень. Таким чином, приблизна вартість основних елементів модернізації кожного такого вагону коштує 6,58 млн. гривень, а загалом, з урахуванням всіх комплектуючих та податків - досягає майже 10 мільйонів гривень.
Кабіна водія аналогічна вагонам типу "Одіссей". Частина електрообладнання винесена на дах вагону - і закрита кожухом. В салоні - 24 комфортних сидіння, в тому числі одне "полуторне" на задньому майданчику, пристосоване для маломобільних пасажирів, тут також є місце для інвалідного чи дитячого візка. Фактично єдиним недоліком такого трамваю є відсутність низької підлоги.
Вперше в історії одеських трамваїв встановлено потужний кондиціонер салону.
Концептуально дана модернізація повторює ту, яка проводилася в 2002-2012 рр., коли було модернізовано з встановленням нової електронної системи керування 111 вагонів "Татра-Т3" зі збереженням класичного дизайну цих трамваїв. Але зараз ця модернізація виконана на якісно іншому, на рівень вище, технічному рівні та з встановленням кондиціонеру.