Ще один капітально відремонтований трамвайний вагон "Татра-Т3" виходить на маршрути. 30 вересня 2024 р. його презентували меру Одеси. Це вже четвертий вагон з серії модернізованих після 2022 року. Але від попередніх трьох він відрізняється відсутністю кондиціонеру.
Даний вагон з бортовим номером 3335 був виготовлений ще 1982 року, а у 2005 р. пройшов першу модернізацію - з встановленням чеської електронної системи керування тяговими електродвигунами Cegelec та інформаційної системи BUSE. Був обладнаний для можливості роботи у двовагонному складі - але лише першим вагоном. Але потім 21 жовтня 2019 р. вагон був розбитий у аварії під час зіткнення з автокраном, що виїхав на трамвайні колії - і з того часу не працював.
Відремонтований трамвай повністю оновлений ззовні та всередині, а також має нову систему управління молдавської компанії "Інформбізнес".
В одеській мерії заявляють, що такий трамвай економніший на 40%, але таке твердження вірне лише у порівнянні з трамваями, обладнаними застарілою реостатно-контакторною системою керування. І саме таких трамваїв в Одесі на маршрутах залишилося менше 10 одиниць. Всі інші, починаючи з 2022 року, під час модернізацій, закупівель вживаних вагонів чи виготовлення нових вагонів вже мають ту чи іншу економічну електронну систему керування - тиристорно-імпульсну чи транзисторно-імпульсну.
Основні компоненти для модернізації 3 трамваїв у 2024 році придбали за тендером, проведеним у серпні - на закупівлю електронних систем керування тяговими електродвигунами та комплекти передніх і задніх масок вагонів. Загалом, один комплект системи керування та масок вагонів, згідно тендерної документації, вартував біля 5,7 млн. гривень. Все це закуповувалося на обігові кошти КП "Одесміськелектротранс".
Як зазначив міський голова Одеси, сьогодні також вивчається можливість встановлення на Татрах старих модифікацій механізмів підйому людей на інвалідних візках.