Киевский стартап Ugears, добившийся известности своими 3D-пазлами, официально начал сотрудничать с корпорацией Disney. Украинская продукция появилась в фирменных магазинах сети. Об этом сообщает WDW News Today, пишет 44.ua.
Пазлы Ugears выполнены из дерева. Благодаря точно подогнанным конструкциям продукт быстро завоевал популярность. О грядущем сотрудничестве с Disney стало известно в июне этого года — тогда руководство проекта анонсировало запуск в ноябре 2018 года. Однако старт продаж оказался сдвинут на более ранние сроки, и ассортимент фирменных магазинов Disney пополнился уже в конце октября игрушками «зроблено в Україні».
Щоб продати пазли, створені спеціально для Disney, української компанії довелося пройти аудит з 400 пунктів. Продаж запустили 700 магазинів компанії по всьому світу, повідомляє AIN з посиланням на Wow News Today.
Сьогодні в магазинах доступні чотири моделі пазлів, створені спеціально для Disney. Кожен набір коштує $50. За словами гендиректора Ugears Геннадія Шестака, продаж запустили 700 магазинів компанії по всьому світу.
Переговори з Disney українська компанія почала навесні 2017 року, розповів Шестак.
“Перший крок зробив агент Disney, він виявився хорошим приятелем нашого дистриб’ютора в США, вони запропонували нам розробити і виготовити моделі для корпорації”, – розповів гендиректора Ugears.
Під час переговорів Ugears двічі пройшла аудит Disney – підготовка до першого складалася з 400 пунктів.
“Корпорація звертала увагу на прозорість бізнесу, повну податкове навантаження, середню зарплату по підприємству і соціальну атмосферу, в якій працюють наші співробітники (особливо працівники цеху і складу). Також багато вимог збігалося зі стандартами українського КЗпП”, – коментує Шестак.
Раніше він акцентував увагу на тому, що команда пройшла аудит без єдиного зауваження. За словами підприємця, Ugears – перша компанія за останні 22 роки, якій Disney дозволив залишити свій бренд на упаковці.
“Для цього ми стиснулися в свою рентабельність, але натомість отримали колосальну кількість контактів з нашою продукцією. Упевнений, що наша присутність на полицях компанії збільшить впізнаваність бренду в світовому масштабі. Відповідно, це збільшить продажі і прибуток підприємства”, – підкреслив гендиректор української компанії.
Шестак резюмував, що моделі, створені спеціально для Disney, компанія продає тільки корпорації.