Узвіз Маринеско в Одесі продовжує просідати, незважаючи на підпірну стінку: довгих трамваїв поки що не буде

Джерело:  dumskaya.net  /  16:01, 30 Листопада 2023

Про це під час засідання сесії міської ради повідомив віцемер Олександр Філатов

Трамвайні рейки на узвозі Маринеска продовжують просідати, що не дає можливості використовувати на трамвайному маршруті №7 трисекційні вагони «Одіссей МАХ».

Про це під час засідання сесії міської ради повідомив віцемер Олександр Філатов, передає кореспондент «Думської».

За його словами, компанія «Пространство», яка веде будівництво внизу узвозу, на 95% завершила зведення обіцяної підпірної стінки схилу, однак це не дало потрібного результату.

«Вони виконали все, що обіцяли, ще тиждень, і закінчать, і в нас начебто немає до них претензій, але колеги з «Одесміськелектротрансу» не згодні, вони фіксують просідання трамвайної колії, незважаючи на те, що фахівці будівельної академії кажуть про стабілізацію схилу. Тому продовжуємо спостерігати і шукати вихід із ситуації», — зазначив Олександр Філатов.

А тим часом, уже до кінця року до Одеси може прибути перший із 12 трисекційних вагонів від компанії «Татра-Південь», яка виграла тендер на поставку низькопідлогових трамваїв до Одеси за кредитом Європейського інвестиційного банку. Наступного тижня фахівці КП ОМЕТ виїжджають до Дніпра, щоб провести огляд вагона та оцінити його готовність і відповідність документації.

Таким чином, через проблеми зі спуском Маринеско ефективна робота траси «Північ-Південь» ставиться під сумнів, оскільки трисекційні трамваї купували саме під цей проєкт. Поки ж у КП ОМЕТ побоюються пускати такі важкі «Одіссей МАХ» по рейках, що просідають.

Уперше просідання узвозу було зафіксовано в лютому 2022 року. Ішлося про руйнування пішохідної доріжки, деформацію трамвайного полотна й автомобільної дороги, появу тріщин на будинках №16 і 18.

У травні 2023-го віцемер Філатов заявив, що потрібно провести термінову комплексну експертизу, оскільки процес руйнування триває. На обстеження схилу з міського бюджету виділили 140 млн грн. Фахівці дійшли висновку, що стабілізувати його допоможе підпірна стінка. Проблему планували вирішити вже до вересня.

Нагадаємо, кілька років тому на реконструкцію цієї дороги витратили 73 млн грн, роботами займалася близька до мера Одеси Геннадія Труханова компанія «Ростдорстрой». Одразу ж після завершення робіт виникли питання до якості їх виконання. У 2021 році полотно почало руйнуватися через неправильно прокладену зливову каналізацію.

Уперше просідання узвозу було зафіксовано в лютому 2022 року. Ішлося про руйнування пішохідної доріжки, деформацію трамвайного полотна й автомобільної дороги, появу тріщин на будинках №16 і 18.

У травні 2023-го віцемер Філатов заявив, що потрібно провести термінову комплексну експертизу, оскільки процес руйнування триває. На обстеження схилу з міського бюджету виділили 140 млн грн. Фахівці дійшли висновку, що стабілізувати його допоможе підпірна стінка. Проблему планували вирішити вже до вересня.

Нагадаємо, кілька років тому на реконструкцію цієї дороги витратили 73 млн грн, роботами займалася близька до мера Одеси Геннадія Труханова компанія «Ростдорстрой». Одразу ж після завершення робіт виникли питання до якості їх виконання. У 2021 році полотно почало руйнуватися через неправильно прокладену зливову каналізацію.

Вгору