Маргарита Симоньян сама підтвердила причетність RT до створення ролика (Фото:NV)
Росіяни намагаються знайти нові способи донести до українців свою пропагандистську брехню, витрачаючи на це величезні кошти і не домагаючись при цьому практично ніякого результату.
Про це розповіли у Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, інформує UAINFO.org з посиланням на NV.ua.
Як повідомляється, завдяки пропагандистському ролику «Твій останній шанс», що закликає бійців Сил оборони здаватися російським загарбникам, вдалося викрити цілу мережу, що займається так званими «інформаційно-психологічними спеціальними операціями», до якої, за власним зізнанням, причетна глава RT Маргарита Симоньян.
«Керівник федерального медіахолдингу „Россия сегодня“ Маргарита Симоньян публічно зізналася, що автором ролика „Твой последний шанс“ є… російський державний телеканал RT», — йдеться у матеріалі.
При цьому головним її завданням було вкидання подібного контенту саме в український сегмент інтернету.
Річ у тім, що після блокування в країні російських соцмереж, телеканалів та інших медіаресурсів можливості кремлівських пропагандистів тут виявилися істотно обмеженими.
У зв’язку з цим вони почали активно працювати у коментарях розкручених українських пабліків і популярних відео у YouTube, де було знайдено десятки посилань(на каналах Юрія Романенка, Миколи Давидюка, 24 каналу та інших) на зазначений ролик або закликів шукати його за запитом «твій останній шанс».
Найстаріша його публікація була виявлена на маленькомуYouTube-каналі Roscha Hacker, після чого ролик поширився у z-пабліках, Telegram, Twitter, ВКонтакте та Однокласниках.
Фото: spravdi.gov.ua
Фото: spravdi.gov.ua
Фото: spravdi.gov.ua
Фото: spravdi.gov.ua
Утім, незважаючи на масовість його публікацій, достукатися до української аудиторії росіянам так і не вдалося, внаслідок чого їхня ІПСО повністю провалилася.
«Спроби ж Симоньян і підконтрольних їй ресурсів додатково піарити це відео виглядають, як спроби надати операції додаткового імпульсу. А також відзвітувати за витрачені кошти», — пояснюють розслідувачі.
Ба більше, зрештою ролик «Твій останній шанс» був використаний самими ж українцями з метою контрпропаганди, оскільки озвучені там наративи більше підходять саме громадянам РФ.
«Невідомі автори внесли деякі технічні зміни в ролик, кардинально змінивши його суть. Так, прапор і шеврон воїна замінили наросійські. А супровідний текст змінили і начитали російською мовою. Таким чином, головним героєм став уже російський воїн, якого обдурило російське командування і якому пропонується здатися у полон. Після переозвучування російською та заміни шеврона на головному герої відео стало виглядати набагато органічніше», — зазначають у Центрі.