У Міністерстві оборони України відповіли на найбільш поширені питання щодо роботи застосунку "Резерв+" для оновлення даних військовозабов’язаними.
Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на телеграм-канал Міноборони.
- Кому потрібно встановлювати Резерв+?
"Резерв+" - це застосунок для військовозабов'язаних, військослужбовцям та жінкам, що не стоять на військовому обліку, не потрібно завантажувати застосунок та оновлювати дані.
- Чи потрібно йти до ТЦК після оновлення даних в Резерв+?
Якщо ви оновили дані в застосунку Резерв+, ви виконали відповідну вимогу закону. Подальша комунікація з ТЦК відбувається в звичному режимі.
- Що робити, якщо мої дані з реєстру Оберіг неправильні?
Якщо ваші дані з Оберігу містять помилки або не актуальні, зверніться до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку. Як зазначають в Міноборони, помилки в реєстрі спричинені людським фактором при внесенні інформації операторами ТЦК.
- Я "у розшуку", що мені робити?
Якщо в інформації з Оберегу вам показується статус "в розшуку", то найкраще рішення - звернутись до ТЦК, де ви стоїте на обліку. Цей статус присвоюється тим, хто порушив правила військового обліку.
- Я військовослужбовець і я "у розшуку", що мені робити?
Це також помилка внаслідок людського фактору. Ймовірно, ТЦК не оновив дані, коли ви вступили на службу. Команда застосунку Резерв+ налагоджує взаємодію з іншими реєстрами, щоб усі військовослужбовці були виключені з обліку. Якщо ви хочете прискорити оновлення інформації щодо себе, зверніться до ТЦК, але це на обов'язково, пояснюють в Міноборони.
- Чому я не можу авторизуватися в застосунку Резерв+?
Зараз застосунок працює в тестовому режимі. Якщо вам не вдалося авторизуватися в перші дні роботи застосунку - спробуйте пізніше. Оновити дані можна до 16 липня.