Детальніше про ситуацію на узвозі Маринеска у нашому відеосюжеті.
Починаючи з 10 квітня у деяких ЗМІ та блогах поширювали фото та іншу інформацію про те, ща на узвозі Маринеско частина трамвайної колії та автомобільної проїжджої частини просіли після дощу. Окремі "гарячі голови" навіть почали ледве не "ставити хрест" на трамвайному маршруті " Північ - Південь".
Я сам лище 14квітня побачив все на власні очі. Дійсно, у верхній частині узвозу спостерігається невелике зниження рельєфу та кілька тріщин на асфальті. Але трамваї їдуть тут навіть без зміни швидкості, опори контактної мережі стоять рівно - а вони при будь-якому зсуві грунту першими б похилилися.
І майже ніхто не подумав про те, що у випадку будь-якої дійсно серйозної ситуації на узвозі Маринеска негайно припинили б рух як трамваїв, так і іншого транспорту.
До речі, якщо подивитися на світлини, зроблені на узвозі Маринеска і після його реконструкції, і до неї, можна побачити ту саму нерівність рельєфу у тому самому місці.
На всяк випадок я зв'язався з профільним віце-мером Одеси, відповідальним за роботу електротранспорту, Дмитоом Жеманом. За його словами, ніякого зсуву на узвозі Маринеска немає постійно моніториться та перебуває під контролем.
Нагадаю, у 2019-2020 рр. за 72 млн. грн. провели реконструкцію узвозу Маринеска, під час якої там повністю замінили проїжджу частину, всі інженерні комунікації, трамвайну колію та навіть відремонтували підпірну стіну.