Із 30 липня в Запорізькому регіоні розпочинає курсування капітально відремонтований та модернізований приміський поїзд.
Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
Рухомий склад курсуватиме на південному напрямку — від Запоріжжя до Новоолексіївки та зворотно.
Що змінилося для пасажирів?
На думку залізничників, пасажири оцінять внутрішньосалонні зміни, які відбулися внаслідок модернізації ЕР2Т-7223:
- заміни старих дерев’яних вікон на сучасні двокамерні склопакети,
- жорстких сидінь — на м’які й ергономічні дивани,
- облаштування у вагонах електропоїзда сучасного освітлення та зорової системи оповіщення,
- оновлення туалетів та підлогового покриття.
Окрім того, у відремонтованому рухомому складі з’явилися місця для перевезення інвалідних і дитячих візків, велосипедів та габаритного особистого вантажу.
Під час капітального ремонту фахівці Нікопольського моторвагонного депо пильну увагу приділили опалювальній та енергосистемі приміського состава, замінили старий салонний пластик на сучасний антивандальний з шумо- й теплоізоляцією, встановили нові гасники коливань.
А виробники вікон за технічним завданням регіональної філії передбачили в конструкції склопакетів обов’язкове зовнішнє водовідведення, тож вода між склом та алюмінієвим профілем більше не затримуватиметься.
Що змінилося для бригад?
Подбали про умови не лише для пасажирів, а й для локомотивних бригад. Кабіна модернізованого локомотива набула сучасного вигляду, тут є кондиціонер, жалюзі на лобовому склі, можливість скористатися чайниом, мікрохвильовою піччю та холодильником.
Більш зручними стали сидіння машиніста та його помічника, а шлях уночі освітлюватиме потужний LED-прожектор. Численні зміни в інтер’єр кабіни деповчани внесли не лише після вивчення побажань локомотивних бригад, а й з їхньою допомогою.
У модернізації та капремонті ЕР2Т-7223 брали участь майже 250 фахівців різного профілю, власне ремонтні роботи тривали приблизно пів року.