У Пенсійному фонді Українидоопрацювали програмне забезпечення.
Тепер через вебпортал ПФУ можна формувати та подавати наступні нові типи заяв застрахованими особами:
- про призначення / перерахунок / продовження / виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
- про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг;
- про здійснення страхової виплати;
- про компенсацію витрат;
- про призначення щомісячної грошової виплати деяким категоріям громадян;
- формування та подання звернення щодо припинення виплати субсидії або пільги.
«В кабінеті страхувальника також активовано нову функцію — розроблено режим формування та подачі заяви про приєднання до Договору про надання доступу до кабінету управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг», — додали у Пенсійному фонді.
Оновлені сервісні можливості вебпорталу дозволяють користувачу вирішити нагальні питання оперативно.