Українські організації, підприємства та компанії оперативно відреагували на добрі новини.
Соцмережами шириться тренд: офіційні канали низки українських організацій та компаній додають до своїх аватарок кавун. Так вони приєдналися до загального святкування того, що сьогодні, 11 листопада, українські війська нарешті зайшли в Херсон.
Скибки кавуна з’явилися на логотипах сторінок Київської міської державної адміністрації, Укрзалізниці, магазинів «Rozetka», «Comfy» та багато інших.
А в Укрпошті не лише змінили логотип, але й анонсували вихід поштового набору «Херсон — це Україна!». Також Укрпошта випустить й конверт, де український солдат вкладає скибочку кавунчика з Херсоном назад в Україну, та листівку.
Кавун давно став символом Херсонщини — завдяки активному розвитку баштанництва. Кавунова символіка в області є скрізь, а врожай до окупації регулярно відправляли баржею до Києва. На цю подію очікувала вся столиця!
Також годування тварин кавунами — це добра традиція у Київському зоопарку. Цьогоріч його мешканці смакували солодким врожаєм Миколаївщини та Одещини.
До слова, цьогоріч у магазинах Києва кавуни продавали з різних областей, окрім Херсонської. На полицях супермаркетів можна було побачити навіть закордонних «смугастиків» — з Туреччини, Азербайджану, Болгарії.