Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет. Сьогодні Міністерство соціальної політики України опублікувало відповідну інструкцію.
Для оформлення субсидії потрібно:
1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua) у рубрику «Е-Сервіси».
2. У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії».
3. На сайті https://subsidii.mlsp.gov.ua потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
— Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
— Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
У результаті на електронну адресу надійде повідомлення «вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер — 1111111111111». Про всяк випадок повідомлення треба зберегти.
Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який заявник зазначив при заповненні електронної форми.
У разі, якщо заявник не використовував електронний цифровий підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
Найближчим часом співробітники зв’яжуться із заявником, аби узгодити дату і час візиту.