Два куми зі Львова Михайло Гузаревич і Юрій Мацерук створили бренд домашніх леґумінів “Шкварка”.
Роблять пальцьопхану ковбасу не гіршу за італійську салямі і відроджують старовинні рецепти. Так любили готувати, що перетворили це на бізнес.
“Вареники, бульба, галушки, каша… Без шкварок - це повсякденність, із шкварками – свято!” – кажуть засновники.
Справу починали “з нуля” без стартового капіталу. Склались на оренду будиночка на різдвяному ярмарку.
Звідти прийшли перші клієнти, а решта – із соцмереж. Взяли в команду друзів і родичів, але не пошкодували.
Вже чотири роки готують сиров’ялені ковбаси, копченості та сири.
“Для нас важливо поширити і відновити українські делікатеси. Це наша спадщина, про яку ми майже забули”, – каже Михайло Гузаревич.