Про це повідомляє пресслужба “Укрзалізниці”.
З 1 грудня працівники інфозон головних вокзалів Києва та Львова отримали спеціальні планшети зі встановленою програмою для пасажирів з порушеннями слуху.
Програма дозволяє спілкуватися співробітникам вокзалу з пасажирами за допомогою української жестової мови. Для цього працівник звертається до перекладача через відеозв’язок, забезпечуючи комфортне спілкування без будь-яких бар’єрів.
У 2024 році проєкт планується масштабувати на вокзали з великим потоком пасажирів.
Перевізник нагадує, що на залізничних вокзалах Києва та Львова діють інформаційні зони. Тут фахівці завжди готові надати пасажирам допомогу, зокрема викликати вокзального помічника, який супроводить подорожуючих з числа маломобільних груп населення до поїзда або вокзалом.
Нагадаємо, нещодавно на залізничному вокзалі Києва запрацювали нові ліфти.